Siirry sisältöön
Rekka-auto kulkee tietä pitkin ja edessä kaunis auringonlasku.

Kuljetusalan kannattavuus ja asiakaspalvelu

Koulutuksen tavoitteena on saada kuljettajat ajattelemaan oman toimintansa vaikutuksia koko yrityksen taloudelliseen tilanteeseen sekä ymmärtämään asiakaspalvelun merkityksen omassa työssään. Koulutuksen kohderyhmänä ovat autonkuljettajat ja liikennöitsijät.

Koulutus kestää 7 oppituntia sekä ruoka- ja kahvitauot. Koulutuksen suorittamisesta saa kuljettajien ammattipätevyysmerkinnän.

Koulutuksen sisältö

  • Kannattavuuden merkitys
  • Kustannuslaskennan taustatietoja
  • Kuljettaja palvelun myyjänä
  • Hinnoittelun perusteet
  • Kuljettajan merkitys kannattavuuteen
  • Toimitusvarmuudesta huolehtiminen
  • Asiakastyytyväisyyden merkitys
    kokonaisuudessa
  • Laatujärjestelmät ja niiden merkitys käytännössä

Kysy lisää ja pyydä tarjous

Taru Uotila

koulutusjohtaja, kiertotalous